Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

כלבים קטנים למכירה

אתם מוצאים את עצמכם מחפשים בגוגל שוב ושוב כלבים קטנים למכירה? מתעניינים וקוראים על סוגי כלבים זעירים למכירה? ממש מתחשק לכם לצרף לבית חבר קטן על ארבע? נהדר. עכשיו רק תצטרכו להחליט איזה סוג כלב מתאים לכם ואם אתם מעוניינים לאמץ או לקנות כלב. לא משנה במה תבחרו, הדבר הראשון שאתם צריכים לחשוב עליו הוא אם כלב קטן יתאים עבורכם.

בגדול, אנשים רבים בוחרים בכלבים קטנים וזאת כיוון שלרוב, כלבים קטנים מתאימים יותר לסביבה ביתית והם אינם זקוקים למרחבים גדולים ופתוחים כמו כלבים גדולים, לכן, על אחת כמה וכמה כשמדובר בדירה או בבית קטן ללא אזור חוץ כמו גינה או גג, כלבים קטנים יכולים להתאים ביותר, גם מבחינת טובתו של הכלב וגם מבחינת טובתו של בעליו. יש כלבים קטנים פעלתניים יותר ופעלתניים פחו. אל תטעו לחשוב שאם אתם לוקחים כלב קטן הוא בהכרח יהיה גם שקט ורגוע. תתפלאו לדעת שיש לא מעט מקרים בהם תמצאו את הכלב מתרוצץ ומשחק ולא רובץ לנוח באיזו פינה שקטה.

כלבים קטנים מגזעים שונים הם בדרך כלל בני לוויה נפלאים לבעליהם. לרוב מדובר בכלבים חברותיים ומלאי שמחת חיים, שאוהבים ופורחים בסביבה ביתית ובחיק המשפחה שלהם, מסתדרים נהדר עם ילדים ואף עם חיות מחמד אחרות.

מכירת כלבים קטנים דורשת אחריות, אמון וידע, לייעוץ לפני קניית כלב קטן אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר

סוגי כלבים קטנים/זעירים

יש סוגים רבים של כלבים קטנים, גזעיים מגזעים שונים או מעורבים, וכולם מקסימים ומתוקים. בקטגוריה של כלבים קטנים, ישנם סוגים רבים של כלבים, גזעיים או מעורבים, כאלה שהם קטנים יותר וקטנים פחות, כלבים בעלי פרווה שופעת או פרווה קצרה וכיוצא בזאת.

לעומת כלבים גדולים, כלבים קטנים הם נוחים יותר מאספקטים רבים. פשוט יותר לקחת אותם אתכם בנסיעות, בין אם ברכב, בתחבורה ציבורית ואפילו בטיסות לחו”ל. מלבד זאת, כלבים קטנים לא זקוקים למרחב מחייה גדול ומסתפקים בפינה חמימה וקטנה משלהם, בתוך הבית. אם בבית יש ילדים ופעוטות, ודאי שיהיה נחמד וגם פשוט ונוח יותר להחזיק כלב קטן בבית, מבלי לדאוג.

רוב הכלבים הקטנים אוהבים להשתובב ולשחק וכמובן להתפנק על בני משפחתם, במיוחד כשזה מגיע לילדים. כמובן שעדיין תצטרכו להשגיח על הכלב והילדים כשהם משחקים יחד, אבל הסיכוי שכלב קטן יפגע בילד או ייפגע בעצמו הוא קלוש. מעבר לזה שילדים נוטים לא לפחד או לחשוש פחות מכלבים קטנים ומתוקים לעומת כלבים גדולים שיכולים להיראות אימתניים בעיניהם.

ישנם גזעים מוכרים ונפוצים של כלבים זעירים\קטנים כגון: כלבי שיצו, כלבי פומרניין, פקינז, צ’יוואווה, מלטז ועוד. תוכלו למצוא מבחר כלבים קטנים למכירה בין אם הם גזעיים או מעורבים.

כלבים זעירים – אופי ותכונות

‘קטן קטן אבל ערס’, משפט משעשע ותקף במציאות. עם כמה שזה מצחיק, פעמים רבות משפט זה מוכח כנכון. דווקא בכלבים זעירים ניתן למצוא תכונות ואופני התנהגות שהיינו מצפים כי יאפיינו כלבים גדולים. ייתכן וכלבים קטנים מנסים לפצות על גודלם הזעיר מול הסביבה, בדרכים אחרות.

סוגים רבים של כלבים קטנים נוטים להיות קופצניים אנרגטיים ונבחניים.

אין זה אומר שכל הכלבים הקטנים רעשניים ופעלתניים אבל קחו בחשבון, שלפעמים הגודל לא קובע, ויכול להיות שתחפשו כלבים זעירים למכירה, תלכו לראות כמה אפשרויות, תיתקלו בכלב קטן ומתוק, תרכשו אותו, ותחזרו הביתה לגלות שהקטן הזה בטוח שהוא כלב זאב.

מצד שני, כמובן שישנם גם כלבים קטנים רבים שהם רגועים ונינוחים, אוהבים את הפינה שלהם, מספיק להם לשחק קצת ולטייל טיולים קצרים בחוץ ותו לא…מתמקדים בשינה ואכילה.. ובסך הכל, אוהבים את הסתלבט והחיים הטובים.

עדיין לא בטוחים איך לקנות כלב זעיר ומה מתאים לכם? צרו עמנו קשר ונשמח לעמוד לרשותכם.

שתפו:

חדשות מעניינות מעולם החייות

הרשמו לניוזלטר

פוסטים אחרונים

מה זה רכיבה טיפולית

רכיבה טיפולית

רכיבה טיפולית היא שיטה טיפולית אשר בה אנשים בעלי לקויות ומוגבלויות מסוגים שונים זוכים בהזדמנות ללמוד כיצד לרכב על סוסים, כיצד לטפל בסוס ובנוסף על

רכיבה על סוסים ילדים

רכיבה על סוסים לילדים

רכיבה על סוסים לילדים היא הזדמנות עבורכם ועבור ילדיכם ליהנות מפעילות ספורטיבית אשר הינה בעת ובעונה אחת מאתגרת ומהנה. חרף העובדה שרבים מחשיבים רכיבה על

משחק לחמוס

משחקים לחמוסים

משחקים לחמוסים הם פריטים בעלי חשיבות רבה לאין שעור בחיי היום יום של חמוס. אין זה משנה כל עיקר לאיזה זן חמוס שייך – חמוס

כלב אוכל

למה כלבים אוכלים דשא?

כלבים אוכלים דשא, זה כבר ידוע לכל מי שאי פעם בחייו גידל כלב. אנשים שואלים את עצמם למה כלבים אוכלים דשא? הם חוששים שאולי זה

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן