Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

כלב פומרניין למכירה

מחפשים כלב פומרניין למכירה? בחירה חכמה. ישנם דברים שמומלץ לקחת בחשבון, אחרי הכל איך אפשר שלא להתאהב בכלבים הקטנים, בובתיים, ויפהפיים ומתוקים להפליא, ולא פחות חשוב מכך, מדובר בגזע יוקרתי של כלבים מקסימים ונוחים מאוד.

במידה ואתם רוצים כלב מסוג פומרניין (Pomeranian Dogs) אצלכם בבית, לפני שתבדקו על כלבי פומרניין למכירה, תצטרכו להחליט אם אתם מעוניינים לרכוש כלב פומרניין גזעי או כלב פומרניין ממגדל פרטי.
לאחר שתקבלו החלטה, שאלו את עצמכם לאלו מטרות אתם מביאים את הכלב, האם במטרה שישתתף בתערוכות, האם לצורך זיווגים, סתם לבית או כל הסיבות שצוינו יחד.

בנוגע לגזע כלבי הפומרניין, איכות היא מילת מפתח. איכותו של הכלב חשובה מאוד ונקבעת על פי תיעוד אילן היוחסין של הכלב, מבנה גופו האנטומי, פרוותו, תנועתיות, בית חזה פתוח, יציבה, רגליים גבוהות, קדמיות ואחוריות ישרות ויציבות ללא קימורים, על מנת לראות את טיב התנועה.

מומחים באבחנה

ישנם מומחים באבחנת איכויות כלבים מגזע פומרניין, ואם אין לכם ניסיון קודם עם הגזע, בטרם תחפשו כלב פומרניין למכירה, פנו להיוועץ במגדל מקצועי ומנוסה.

כמו כן, תוכלו לפנות להתאחדות הישראלית לכלבנות, לשאול שאלות, לברר פרטים ולקבל את כל המידע הרלוונטי לו תזדקקו, לפני קניית הכלב.

מומלץ לרכוש כלב ברמה של פט ובשום אופן אין לרכוש כלב פומרניין ללא תעודת יוחסין. זאת בעיקרו מכיוון שבלי תעודה לא תדעו אם הכלב נושא מחלות גנטיות למיניהן.

כלבי פט הם כלבים שנולדו להורים גזעיים טהורים במאת האחוזים ללא כל ספק. כלבי פט תמיד מגיעים עם תעודת יוחסין, וכך תהיה לכם אסמכתא שרכשתם כלב גזעי טהור.

באופן כללי ם אתם רוצים כלב לשם זיווגים או תערוכות, רצוי שתחפשו כלב פומרניין למכירה בן חצי שנה ומעלה. זאת משום שלאחר שישה חודשים גור הכלבים נהיה ברור יותר.

קשה לדעת כיצד יתפתח גור בגיל צעיר מכך ואם יעבור את הגובה המותר למשל. לכן עדיף שלא תמהרו, ועל אחת כמה וכמה שלא תתפשרו, כאשר אתם עומדים להשקיע סכום כסף גבוה עבור גור פומרניין.
חשוב מאוד לדעת כי מגדל כלבים מורשה, מוכר, אמין ואחראי אשר מכבד את עצמו, ילווה אתכם לאורך כל תהליך הרכישה, ולא ייקח את כספכם לשווא.
מנגד, ישנם, סוחרים ומרביעים ‘פיראטיים’ רבים שלא תוכלו לסמוך עליהם או לבטוח בהם. לכן הכרחי שתבדקו את רקע המגדל ממנו אתם עומדים לרכוש גור כלבים גזעי, ודאגו לביצוע רכישה אך ורק ממגדל מוכר ומורשה.

לייעוץ לפני קניית כלב פומרניין התקשרו 050-8090524 עופר

כלבי פומרניין –מידע חשוב לרכישה מושכלת

כלל מנחה ברכישת כלב פומרניין הוא בדיקת תעודת היוחסין.

בתעודת היוחסין מופיעים פרטיו האישיים של הכלב, שמו המלא, שם הגזע, מינו, תאריך לידתו, צבע פרוותו, מין הכלב שם בית הגידול שלו כולל שם המגדל עם כתובת ופרטים ליצירת קשר, שמם של בעלי הכלב, כתובת ופרטים ליצירת קשר של בעלי הכלב, מספר שבב איתור או קעקוע, המספר הסידורי של התעודה + מועד הנפקתה, חתימה של מנהל ספר הגידול ותאריך החתימה.

במידה ואתם מחפשים כלב פומרניין למכירה בחו”ל , ודאו שהתעודה שלו היא מסוג Export ‘pedigree אותה אפשר להמיר בארץ, בהתאחדות הישראלית לכלבנות.

תעודת היוחסין של הכלב מציגה מידע עד שלושה או ארבעה דורות קודמים. הצגת הדורות אחורנית מסייעת לנו להכיר את השושלת המטען הגנטי של הכלב שלנו.

שנית יש להתייחס לתארים השייכים לכלב אם יש לו כאלה. ככל שביוחסין של הכלב יהיו יותר כלבים עם תארים אליפויות, כך הכלב ייחשב כאיכותי יותר. אין זה מבטיח כי גם הכלב אותו תקנו ישיג אליפויות ותארים אך משמעות הדבר שהיא שדורותיו הקודמים ייצגו את התקן וקיבלו אישורים על כך מאת שופט, וכך קיים סיכוי שהכלב ירש את המטען הגנטי המשובח של אבותיו . לעניין זה השלכה ישירה על מחיר הכלב.

כלבי אינברידינג – מזיווגים באותה המשפחה. יש לכך יתרונות וחסרונות. מצד אחד כלבי אינברידינג יכולים להיות עם תכונות טובות שנשמרו מדורות קודמים אך באותה נשימה גם לסבול ממחלות או פגמים על רקע גנטי. בעירון, עדיף שתמנעו מכלבים שנולדו כתוצאה מזיווג בין כלבים מקרבה ראשונה או שניה.

טיפים לגידול כלב פומרניין

  • פומרניין הם גזע של כלבים קטנים ורגישים, יש לקחת זאת בחשבון גם כאשר אתם קונים להם צעצועים למשחק או חטיפים לנשנוש. צעצועים קטנים מאוד, צעצועים שעשויים להיפרם או להתפורר, יהוו סכנת בליעה וחנק. מלבד צעצועים ומשחקים, חשוב לזכור שלא כל חטיף יתאים לפומרניין שלכם. כל חטיף בגודל שהכלב יהיה מסוגל לבלוע בשלמותו, אסור לנתינה. חשוב לשים לב כיצד הכלב מתמודד עם החטיף שאתם נותנים לו, אם הוא מנסה לאכול אותו באגרסיביות או נהנה ממנו ברוגע, אם הוא מתקשה ללעוס אותו או בולע אותו בשלמותו..
  • רק כשתמצאו חטיף ממנו הכלב נהנה בצורה בטוחה תוכלו להמשיך לתת לו אותו ללא השגחה. השתדלו לבחור בחטיפים העשויים מחומרים טבעיים בלבד וללא תוספת של צבעי מאכל (צבעי מאכל גורמים לכלב לדמוע ברמה חריגה).
  • יש חטיפים שיכולים לגרום לשלשולים או להקאות. במידה וצ’יפרתם את הכלב בחטיף ואתם מבחינים בתגובה קשה לאחר מכן פנו ישר לוטרינר. אם אין לכם חטיפים מתאימים לפומרניין החמוד שלכם ובכל זאת מתחשק לכם לצ’פר אותו במשהו טעים, תוכלו לתת לו מעט גזר או גמבה, אפילו ברוקולי או בטטה ניתן לתת, אך בכמות קטנה כמובן, חשוב לא להגזים.
  • כלבי הפורמניין הם כלבים יפים מאוד, וכידוע יופי מצריך השקעה. אם כן, שגרת הטיפוח של כלב הפומרניין היא חשובה מאוד ויש להקפיד עליה. צריך להקפיד להבריש את פרוות הפומרניין לפחות פעם ביומיים או שלושה. אם לא מברישים את הפרווה ייווצרו קשרים בשערותיו שאחר יהיה קשה מאוד להתיר, מה גם שזה יכאיב מאוד לכלב הקטן.

השתדלו לא לגלח את הפרווה שלהם

  • את כלבי הפומרניין עדיף שלא לגלח. אם מגלחים את פרוותם הדבר גורם לצמיחה איטית מאוד של השיער ולעיתים להפסקת הצמיחה. גילוח אינו מומלץ לכלב עם פרווה כפולה כמו הפומרניין. גילוח גורם לצמיחה איטית יותר ואף לחוסר צמיחה באזורים מסוימים.
  • גורי הפומרניין צריכים לעשות אמבטיה אחת בשבוע או שבועיים לכל היותר, זאת משום שבגילאים צעירים פרוותם מתחלפת . הכרחי להקפיד לחפוף את פרוותם באמצעות שמפו ומרכך שמותאמים ומיועדים לגזע הספציפי ולצבעו של הפומרניין שלכם.
  • לא כל מוצרי הטיפוח של כלבים ואפילו לא אלה המיועדים לכלבים מגזעים קטנים, מתאימים לכלבי הפומרניין. ישנם תכשירים שמאיצים את צמיחת הפרווה ותורמים להתחלפותה ואלה המתאימים יותר לשימוש על כלבים מגזע זה. כמו כן, מומלץ לרחוץ פומרניין בוגר אחת לחודש או חודשיים. לא כדאי לתת לפרוותם להתייבש לבד כיוון שזה ייקח זמן רב והכלב עלול להתקרר ולחלות. בנוסף על כך, אם תתנו לפוורה להתייבש לבד סביר להניח שייצרו בה קשרים. על כן, יש לייבש את הפרווה בעזרת מייבש שיער (ולשים לב לכוון לטמפ’ נמוכה-בינונית) לאחר הרחצה. כמובן שיש להיזהר ולא לקרב את פיית מייבש השיער לכלב יתר על המידה כדי לא לגרום לו לכוויות חלילה.
  • נכון שלפי כל מה שהסברנו, מדובר בתהליך שאורך זמן, אבל אם יש לכם כלב פומרניין, היו בטוחים שהוא שווה את הסבלנות ואת כל ההשקעה.

עדיין לא בטוחים? צריכים ייעוץ לפני קניית הגור פומרניין התקשרו 050-8090524 עופר

שתפו:

חדשות מעניינות מעולם החייות

הרשמו לניוזלטר

פוסטים אחרונים

מה זה רכיבה טיפולית

רכיבה טיפולית

רכיבה טיפולית היא שיטה טיפולית אשר בה אנשים בעלי לקויות ומוגבלויות מסוגים שונים זוכים בהזדמנות ללמוד כיצד לרכב על סוסים, כיצד לטפל בסוס ובנוסף על

רכיבה על סוסים ילדים

רכיבה על סוסים לילדים

רכיבה על סוסים לילדים היא הזדמנות עבורכם ועבור ילדיכם ליהנות מפעילות ספורטיבית אשר הינה בעת ובעונה אחת מאתגרת ומהנה. חרף העובדה שרבים מחשיבים רכיבה על

משחק לחמוס

משחקים לחמוסים

משחקים לחמוסים הם פריטים בעלי חשיבות רבה לאין שעור בחיי היום יום של חמוס. אין זה משנה כל עיקר לאיזה זן חמוס שייך – חמוס

כלב אוכל

למה כלבים אוכלים דשא?

כלבים אוכלים דשא, זה כבר ידוע לכל מי שאי פעם בחייו גידל כלב. אנשים שואלים את עצמם למה כלבים אוכלים דשא? הם חוששים שאולי זה

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן