Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

סוסים למכירה

סוסים למכירה קיימים היום בשפע ותמיד התקיימו, אולם איך קונים סוס? מי קונה סוסים? מי מוכר סוס? כדי שלא תקנו סוס בשק בדקנו עבורכם את שוק הסוסים למכירה בישראל וסיכמנו את הממצאים.

רכישת סוס בישראל – שוק של מבינים

רכישת סוס בישראל זו עסקה שיכולה לעלות בין כמה אלפי שקלים ועד כמה עשרות אלפי כאשר מדובר בסוסים גזעיים ומאולפים. זוהי עסקה בעלת סיכונים מסויימים, שכן יש קשיים בהתאקלמות הסוס למקום ולבעלים החדשים. קשה במיוחד לאמוד את אופיו של הסוס לפני הרכישה שכן לסוסים מבנה פסיכולוגי מורכב והם יכולים להפתיע. יש צורך בביצוע מספר הליכים לוגיסטיים, כמו דאגה להובלת הסוס, דאגה להעברת בעלות, וכמו כן יש לבדוק לפני חיסונים, היסטוריה רפואית, וכד’.

רוב הסוסים בארץ נקנים ונמכרים על-ידי חוות (כולל חוות קטנות) אך כמובן השוק כולל חובבי סוסים פרטיים רבים, בקיבוצים, במושבים והכפרים הערביים. הללו זקוקים לפחות למעט מידע והכוונה לפני שהם רצים לקנות סוס לאורווה הפרטית. כמובן כל מי שהולך לקנות סוס צריך לדעת איך לטפל בו ולהאכילו וצריך להיות בעל האמצעים והזמן לגדלו, אך בטרם קניית סוס חדש צריך גם ניסיון רב עם מגוון סוסים על מנת להעריך את אופיו של הסוס ולהעריך את צרכיו של הבעלים החדשים.

היות וחובבי סוסים מקושרים תמיד עם חובבים אחרים, ומדובר בבחירה חשובה גם לבעלים וגם לסוס, כדאי לקחת את הרכישה ברצינות ולבקש מאדם בעל ניסיון רב בתחום לייעץ וללוות את כל תהליך החיפוש מקרוב.

חיפוש סוסים במודעות באינטרנט מול פה לאוזן

כאשר בודקים רכישת סוס באתרי מודעות באינטרנט קל להשוואות מחירים, להתרשם מתמונות סוס, אך גם קל להיאבד בכל ההיצע… לכן מומלץ קודם כל להיסגר על מה אתם צריכים. אם אתם יכולים להשתלט עם סוס לא מעוכר, ועל סוס בעל מזג חם, אם יש לכם העדפה לגזע מסוים (רמז, לרוב חובבי הסוסים יותר חשוב הסוס הספציפי מאשר המשפחה המורחבת שלו)? כדאי לקחת בחשבון את תווך ההובלה, גיל הסוס ומינו, חיסונים, היסטוריה, אילוף.

הרבה מאוד גורמים שקצרה כאן היריעה מלפרט את כולם ובמילא עניין ההעדפות הוא מאוד אישי ואת
שכלול כל הגורמים הרלוונטיים תוכלו לעשות רק כאשר תמצאו את הסוס המתאים…

האופציה השנייה היא פשוט לקנות ממישהו שסומכים עליו. אולי זו לא תהיה הקנייה הכי זולה ומשתלמת שאפשר, אבל מצד שני תרגישו מראש יותר בטוחים. מי שאוהב סוסים לא ימכור סוס פראי לבן אדם שלא יוכל להתמודד איתו וגם לא ירצה לבזבז סוס טוב במיוחד על מישהו שרק יחזיק אותו כל היום באורווה כסמל סטאטוס. קניית סוס זה משהו שעושים עם הרגשה טובה לגביו ולכן חשובה גם הכימיה עם המוכר.

בכל מקרה, אנשים שבתחום הרבה זמן סיפרו לנו שצריך לראות הרבה סוסים לפני
שמחליטים (במיוחד אם זה הסוס הראשון שלכם), ושאת הידיעה לגבי מה שאתם צריכים תגלו תוך כדי חיפוש.

שתפו:

חדשות מעניינות מעולם החייות

הרשמו לניוזלטר

פוסטים אחרונים

מה זה רכיבה טיפולית

רכיבה טיפולית

רכיבה טיפולית היא שיטה טיפולית אשר בה אנשים בעלי לקויות ומוגבלויות מסוגים שונים זוכים בהזדמנות ללמוד כיצד לרכב על סוסים, כיצד לטפל בסוס ובנוסף על

רכיבה על סוסים ילדים

רכיבה על סוסים לילדים

רכיבה על סוסים לילדים היא הזדמנות עבורכם ועבור ילדיכם ליהנות מפעילות ספורטיבית אשר הינה בעת ובעונה אחת מאתגרת ומהנה. חרף העובדה שרבים מחשיבים רכיבה על

משחק לחמוס

משחקים לחמוסים

משחקים לחמוסים הם פריטים בעלי חשיבות רבה לאין שעור בחיי היום יום של חמוס. אין זה משנה כל עיקר לאיזה זן חמוס שייך – חמוס

כלב אוכל

למה כלבים אוכלים דשא?

כלבים אוכלים דשא, זה כבר ידוע לכל מי שאי פעם בחייו גידל כלב. אנשים שואלים את עצמם למה כלבים אוכלים דשא? הם חוששים שאולי זה

לוגו של וואטסאפ
דילוג לתוכן